El dissabte 20 de maig 2017  Blanes va acollir un grup de Bloggers amants de la bona cuina.

El punt de trobada va ser  Sa Palomera. Allà ens vam trobar amb el Regidor de Turisme, Roger Perales i  Montse Bertrán, organitzadora de la trobada.
De mica en mica van anar arribar tothom i ens vam anar coneixent i presentant. Alguns, no tots, ja ens coneixiem per les xarxes però ara ja ens coneixem en persona.
L'agenda era apretada, teniem un munt de coses per visitar.
- Vam començar pujant a SA PALOMERA i seguidament vam fer una visita per LA PLAÇA DE LA FRUITA I VERDURA , una plaça plena de color i bon producte. A continuació vam anar a ES PORTAL a veure les peixeteres. Es portal es la plaça del peix i només s'hi ven peix de Blanes. Seguidament vam passar per CAL ORENCH, una pastisseria emblemàtica del nostre poble, la Núria Orench ens va explicar una mica de la seva història i ens va obsequiar amb unes carboneres boníssimes!   Seguidament vam passar per GRENYAL ( L''Aula Gastronòmica Costa Brava Sud), allà la Roser Vall llosada ens va ensenyar les instal·lacions i va explicar el seu projecte. A continuació vam  anar a lla PARROQUIA DE SANTA MARIA ,  d'alla vam passar pel carrer de L'ESPERANÇA anar a un dels llocs més emblematics de Blanes, el Jardi botànic MARIMURTRA, allà ens va rebre el Gerent Josep Borrell i ens va fer una petita visita guiada pels llocs més emblamatics de ¡l jardi, en el mateix jardi, vam fer una parada a la plaça Tossa on ens esperava l'Antonio Membrives que ens va obsequiar amb una degustació de CAVA LAVIRET (un cava de Blanes) .  Després del Jardi, vam anar a dinar i ho vam fer al RESTAURANT LA BALMA, on la Bibiana i en Toni ens van preparar un fantàstic menu. I... encara no s'havia acabat! després de dinar vam fer una visita a les CERVESES POPAIRE, allà en Kristian ens va explicar tot el procés d'elaboració i es va oferir un tast de cervessa.  Ja era cap el final de la tarda  però els nostres companys no podien marxar sense anar a Sant Joan, al arribar allà en Roger tenia preparada una petita sorpresa, un tast de CAVA SES VERNES, l'altre cava de Blanes.  I per acabar vam visitar L'ERMITA DE SANT JOAN, la trobada no podia acabar de millor manera!

Us deixem un petit video de la jornada, cliqueu a l'imatge

Gracies Montse i  Roger  per la bona organització i  Gràcies a tothom que ha participat i colaborat en aquesta trobada!

Els nostres companys i companyes marxen amb un bon record de Blanes!